بررسی تأمین آب شرب روستای چشمه‌باغ از محل چاه شهرک صنعتی کرمانشاه در نشست مشترک مدیران

نشست بررسی راهکارهای تأمین آب شرب روستای چشمه‌باغ از محل چاه شرکت شهرک صنعتی کرمانشاه، با حضور بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، معاونین و مدیران این شرکت و مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی، در دفتر مدیرعامل آب منطقه‌ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه، ضمن تشریح وضعیت تأمین آب شرب روستا و ضرورت ایجاد یک راه‌حل پایدار، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بر لزوم رعایت کامل ضوابط قانونی مرتبط با بهره‌برداری از منابع آب تأکید کرد.

بهرام درویشی در این نشست اظهار داشت:  «مصرف آب در شهرک‌های صنعتی باید صرفاً در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی وزارت نیرو انجام شود. تمامی شهرک‌های صنعتی مکلف به نصب کنتورهای هوشمند و پرداخت به‌موقع حقوق دولت هستند و هرگونه تحویل غیرقانونی آب به واحدهای فاقد مجوز، تخلف محسوب می‌شود و باید از آن جلوگیری شود.»

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آب زیرزمینی استان، افزود: «مدیریت دقیق برداشت و جلوگیری از انحرافات احتمالی، شرط اصلی پایداری تأمین آب برای مصارف صنعتی و شرب است و شرکت آب منطقه‌ای با حساسیت کامل این موضوع را پیگیری خواهد کرد.»

در پایان این جلسه، مقرر شد بررسی‌های فنی، حقوقی و اجرایی برای تأمین آب شرب روستای چشمه‌باغ با همکاری شهرک صنعتی در اسرع وقت انجام شده و نتیجه برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه گردد.

کد خبر: 4077
  تاریخ خبر : 1405/02/07
 34
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 7,018
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,708,861
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/02 16:19:02
  • شناسه IP شما : 216.73.216.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149